De geschiedenis van leren en #onderwijs: 2500 jaar in 40 minuten door Donald Clark

Ik probeer de inhoud van deze blog en mijn Engelstalige blog TheEconomyOfMeaning zoveel mogelijk apart te houden. Slechts bij uitzondering post ik hier iets dat je ook daar kan vinden. Meestal omdat het zo goed of zo interessant is. Deze lezing van Donald Clark is zo een voorbeeld.

5 gedachten over “De geschiedenis van leren en #onderwijs: 2500 jaar in 40 minuten door Donald Clark

      • Dat weet ik. Ik heb een aantal van zijn bijdragen ook gelezen. Daar verwijs ik ook naar in mijn blog post. Maar je mag m.i. er niet van uitgaan dat mensen bij een keynote voor onderbouwing naar een blog gaan. Ik heb daarom moeite met de vorm en de stelligheid van bepaalde formuleringen.

  1. Pingback: De geschiedenis van leren en #onderwijs: 2500 j...

  2. Pingback: The good, the bad and the ugly |

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.