Artikel van Paul en mezelf wordt besproken in editoriaal van Nature

Gisteren zat ik te wachten op mijn vlucht terug naar huis toen mijn telefoon opeens zowat tilt begon te slaan. Het aantal notificaties die Twitter me bezorgde was niet meer bij te houden. Wat was er aan de hand? Vorige maand verscheen er een artikel van Paul Kirschner en mezelf over de mythe van de Digital Native en de multitasker in Teaching and Teacher Education.

Zeer leuk, maar het werd gisteren pas echt leuk als ons artikel aanleiding bleek voor een editoriaal in Nature dat je hier kan lezen.

Je kan trouwens het oorspronkelijke artikel tot en met 4 augustus gratis hier downloaden.

2 gedachten over “Artikel van Paul en mezelf wordt besproken in editoriaal van Nature

  1. Hallo Pedro,
    Heel interessant, en leuk dat Nature er ook aandacht aan heeft besteed! Ik zou graag het hele artikel willen lezen, maar er moet wel degelijk betaald worden bij Science Direct ($19,95), ook al is het nog maar 3 augustus.
    Is er een andere mogelijkheid om het artikel te lezen?
    Met vr. groet, Margriet Bakker

Geef een reactie

