Oja, dan was er ook nog dit…

Het is een lange weg geweest die nu stilaan tot een einde komt.

Op 9 juni verdedig ik mijn proefschrift en Björn Prins en Joke Hurtekant hebben tot mijn plezier aanvaard mijn paranimfen te zijn. Voor wie niet weet wat paranimfen zijn, check hier.

Meer concreet vindt de verdediging plaats op vrijdag 9 juni 2017 om 13.30 uur precies in gebouw Pretoria van de Open Universiteit, Valkenburgerweg 177 te Heerlen.

Als je wil zien, hoe ik het doe en Heerlen is wel heel erg ver:  de promotie zal ook online te volgen zijn via: www.ou.nl/live.

Oja, omdat ik al de vraag kreeg en voor wie het zich eventueel zou afvragen: bloemen noch kransen :).

Daarbij aansluitend, deze projecten van mijn collega-pedagogen verdienen mijn inziens alle steun:

Een gedachte over “Oja, dan was er ook nog dit…

  1. Pingback: Voor het komende najaar… | X, Y of Einstein?

Geef een reactie

