Help, de mensen nemen het werk van robots af.

Laat ik beginnen met een bekentenis: ik hou echt niet van mijn wagen wassen. Gelukkig bestaan er al jaren gerobotiseerde wasstraten die je dit werk uit handen willen nemen. Ik doe het nog steeds niet echt vaak, maar handig dat ze bestaan.

Maar… de voorbije jaren doken er verschillende handcarwashes op. Enerzijds versies waarbij je het zelf kan doen, maar ook vaak waar je mensen betaalt… om het werk van de gerobotiseerde wasstraat te doen.

Misschien een detail, misschien een uitzondering, en zeer zeker bedenkingen bij te maken, maar ik vrees dat als ik de volgende keer hoor over het gevaar van robots en werk, vooral aan mijn vuile auto zal moeten denken…

Geef een reactie

