Nieuwe maand, nieuw goed doel!

De trein dendert verder. Na mijn eerste doel, Mobile school, en het tweede goede doel Bednet, ben ik dankzij de mensen die een boek kochten op mijn lezingen al toe aan een derde goede doel. Dit is meer dan ik ooit had durven dromen.

De volgende 250 euro die ik inzamel zal gaan naar het Kinderkankerfonds.

Waarvoor wordt het geld besteed:

  • Financiële en psychologische steun aan gezinnen
  • Financiële en materiële steun aan de kinderkankerafdelingen
  • Financiële steun aan wetenschappelijk onderzoek
  • Projecten die het leven van kinderen met kanker en hun gezin makkelijker maken

Geef een reactie

