Volgende week spreek ik op de boekenbeurs, win gratis tickets!

Volgende week woensdag 2 november is er op de Antwerpse boekenbeurs een lerarendag en het programma is behoorlijk indrukwekkend. Achtereenvolgens spreken onder andere Martin Valcke, Bruno Vanobbergen en ikzelf. Het lijkt wel een reünie van UGent.

Zelf spreek ik om half 12 onder de titel ‘Wapen je tegen onzin’, en ga ik in op het boek dat ik vertaalde van Daniel Willingham en de nieuwste versie van Jongens zijn slimmer dan meisjes.

Maar… er is meer! Ik kan namelijk dankzij mijn uitgever 20 tickets weggeven voor de boekenbeurs!

Wat moet je doen? Stuur een berichtje via contact en geef aan of je 1 of 2 kaarten wil (en je mag me altijd vertellen wat je van deze plaat vindt.)

Geef een reactie

