Schoolboodschappen van hoop!

Ik plaatste enkele weken geleden deze video op mijn blog waarin een eenvoudige vraag centraal stond: waar hoop jij op? Het was een mooi idee dat je kon doen bij het begin van het schooljaar.

Nu kreeg ik net deze video via twitter toegestuurd:

Maar zij waren niet de eerste! Ik kreeg eerder deze week ook nog deze andere video via Facebook.

Verschillende scholen hebben dit blijkbaar gedaan merkte ik aan de reacties via de verschillende sociale media kanalen. Daar heb ik maar 1 woord voor: fijn!!

Laat ons eerlijk zijn, onderwijs en hoop zijn soms mooie synoniemen.

 

Geef een reactie

