1 september: goede start! (en het onderwijsnieuwsoverzicht)

Ziezo, het is zover. De boekentassen zijn gemaakt, het zand weggespoeld, 1.165.544 kinderen gaan vandaag terug naar school, waar een 150000 man onderwijspersoneel hen opwacht.

En nu ga ik de tafel dekken voor mijn kinderen zodat ze ook aan een fijne, eerste schooldag kunnen beginnen. De bedoeling is dat vanaf nu dit weer mijn vast ochtendritueel wordt voor het komende jaar: tussen 6 en kwart voor 7 blogposts schijven en dan voor eten zorgen voor mijn vrouw en de jongens.

Ik wens aan iedereen een zeer goede start van het nieuwe jaar. Voor leerkrachten, leerlingen, directies, maar ook de administratieve krachten, poetspersoneel,… iedereen die ons onderwijs draaiende helpt houden: succes en leer!

Geef een reactie

