Het is maar een maaltijd, Zweeds meubelbedrijf geeft mediawijze tip

Ik besef zeer goed dat het een slimme zet is van dat bouwpakketbedrijf dat niet kant en klare meubels levert waar ik steeds mee worstel als ik ze in elkaar moet steken – maar waar mijn vrouw gelukkig ongelooflijk goed in is. Een prima video laten maken in de hoop dat hij viraal gaat.

En ja, ik help mee, want het is gewoon te mooi om niet te delen. En in de video lijkt vooralsnog geen schroefje te ontbreken…

Geef een reactie

