Ik vertik het!

Ik vertik het om de moed te verliezen, maar het is moeilijk.

Ik vertik het niet naar de Gentse Feesten te gaan die vandaag beginnen.

Ik vertik het niet naar Frankrijk te gaan, laten we het land niet een zoveelste tik geven.

Het is zo dat 1 idioot ongelooflijk veel doden kan maken met een vrachtwagen als moordwapen.

Het is zo dat als ik vorige week Werchter verliet, dat ik – eenmaal uit de ‘veilige zone’ even dacht hier zou vanalles kunnen misgaan.

Het is zo dat ik een rare kriebel in mijn buik had toen zondag mijn oudste zoon naar Brussel vertrok op kamp. Je weet wel, Brussel…

Gelukkig won de ratio.

Want ik wil niet bang zijn, maar het is moeilijk.

Ik wil het vertikken.

Voor wie in Nice iemand verloor: ontzettend veel sterkte.

Voor mijn stadsgenoten: een goede Gentse Feesten.

Voor iedereen: wij zijn met veel, veel meer goede mensen dan de terroristen.

3 gedachten over “Ik vertik het!

  1. Ik werd vanmorgen om 05:51 uur wakker en zag een berichtje van Facebook om mijn telefoon.
    Het was van mijn neef uit Nice. Hij had zichzelf als veilig gemarkeerd.
    Ik wist direct dat dit bericht iets anders vertelde.
    Ik voel met jou mee en vertik het ook.
    Ik ben een verhaal gaan schrijven over iets heel anders. Een klein verhaal dat weinigen zullen lezen.
    Dank voor jouw woorden.
    Veel plezier met de Gentse feesten!

  2. Pingback: Ik vertik het! | Leeswaardig | Scoop.it

Geef een reactie

