Daniel Muijs: Leraareffectiviteit – wat weten we (niet)?

Zonder afbreuk te willen doen aan de vele interessante sprekers die ik zag, zou ik zelf deze lezing van Daniel willen aanraden aan iedereen die de complexiteit van onderwijs(effectiviteits)onderzoek wil begrijpen. De slides met inzichten tweette ik al gisteren en werden door sommige mensen begrepen als te ongenuanceerd. Dit klopt niet, de hele lezing was namelijk een lange nuancering van wat we al dan niet kunnen weten uit dergelijk onderzoek.

5 gedachten over “Daniel Muijs: Leraareffectiviteit – wat weten we (niet)?

  1. Pingback: Is the teacher as most important change maker in education a myth? | From experience to meaning...

  2. Pingback: 800 woorden: U heeft een visie op onderwijs? De leerkracht nog meer. | X, Y of Einstein?

  3. Pingback: Daniel Muijs: Leraareffectiviteit – wat w...

  4. Pingback: Het didactische verhaal in PISA over (STEM)-onderwijs | Blogcollectief Onderzoek Onderwijs

  5. Pingback: Het didactische verhaal in PISA over (STEM)-onderwijs | X, Y of Einstein?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s