Sony wil dat je de merknaam noemt om een reclame te skippen (patent)

27 08 2012

Mijn schoonbroer Johannes vertelde me er gisteren over op een familiefeest en het leek te goed om waar te zijn, maar toch. Sony heeft een patent ingediend voor een toepassing waarbij je bijvoorbeeld de McDonalds-reclame op televisie (of digicorder) wel degelijk kan skippen… door luid McDonalds te roepen.

Er zit nog veel meer van toepassingen in het patent voor wellicht de volgende Playstation, maar toch, zie jij jezelf al merken roepen naar televisie? Vraag me trouwens af of het ook werkt als je woorden voor McDonalds zet…
(http://m.digitaltrends.com/home-theater/sony-wants-a-future-of-interactive-advertising-patents-transformation-of-ads-into-games/)


Acties

Information

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 6.090 andere volgers

%d bloggers like this: